Artykuły w tej kategorii: Przesyłanie danych w sposób bezpieczny PrivateBin jest narzędziem, które umożliwia przesyłanie danych w sposób bezpieczny i w którym serwer nie ma jakichkolwiek informacji o tym, co jest wklejane. Co zapewnia PrivateBin: Ochronę przesył... Ominibus konfiguracja Jeśli cena produktu zostanie zmieniona, moduł zapamięta tę zmianę i wyświetli na karcie produktu informacje odnośnie ceny z ostatnich 30 dni. Moduł jest w pełni automatyczny więc nie trzeba go w żade... WooCommerce - powiadomienie sklepie Powiadomienie w sklepie Konfiguracja poczty w kliencie pocztowym Instrukcja konfiguracji skrzynki e-mail klienta pocztowego. Nazwa użytkownika: np. [email protected] Hasło: hasło dostępowe do skrzynki e-mail Adres serwera poczty przychodzącej: mail.domena.pl... Jak obsługiwać zamówienia? Po zalogowaniu do panelu strony w zakładce Woocommerce możemy sprawdzić aktualne zamówienia. Z tego poziomu możemy również wysłać wiadomość do klienta, sprawdzić dane do wysyłki oraz zatwierdzić bądź ... Jak dodać posta? Po zalogowaniu do panelu strony w zakładce Wpisy-> Dodaj nowy możemy dodać nowy wpis. Ważne aby wpis zawierał tytuł, opis, kategorię oraz posiadał obrazek wyróżniający. Dodatkowo możemy włączyć opc... Jak wykonać optymalizację SEO? Po zalogowaniu do panelu w zakładce Wpisy-> wszystkie wpisy możemy otworzyć dany wpis i zacząć jego optymalizację. Tytuł powinien zawierać możliwie jak największą liczbę wybranych słów kluczowych, ... Jak przetłumaczyć stronę? Po otwarciu edytora tłumaczenia front-end „Translatepress” można przetłumaczyć dowolny ciąg znaków w swojej witrynie, nie tylko te, które należą do określonego posta lub strony. Po wybraniu ciągu, Tra... Jak dodać nowy produkt? W celu dodania produktu należy w panelu strony kliknąć przycisk Produkty -> Dodaj nowy. W tej sekcji tworzymy produkt gdzie możemy nadać mu tytuł, opis oraz cenę. Możemy również przypisać mu katego... Jak dodać kategorię lub atrybuty? W celu dodania kategorii należy w panelu strony kliknąć przycisk Produkty -> Kategorie. W tej sekcji tworzymy kategorie lub pod kategorie, które będziemy mogli później przypisać do danego produkt... Od czego zacząć? Logowanie do panelu strony Po wpisaniu adresu naszej strony należy w pasku adresu dopisać /panel-logowania, następnie należy zalogować się otrzymanymi danymi. Po zalogowaniu mamy dostęp do panelu naszej strony gdzie możemy np. ... Czyszczenie pamięci podręcznej Cache Pamięć podręczna (cache) to pamięć procesora, która tymczasowo przechowuje dane w celu umożliwienia natychmiastowego dostępu do nich w przypadku wystąpienia żądania. Buforowanie pozwala na rozwiązani... Utworzenie adresu e-mail / Generowanie nowego hasła 1. Po zalogowaniu do panelu hostingu należy wybrać odpowiednią domenę. 2. W sekcji Zarządzanie pocztą E-mail, należy kliknąć w Konta E-mail. Jak zalogować się do konta hostingowego? W celu zalogowania się do konta hostingowego, należy wpisać w przeglądarce adres https://serwer.aldstudio.pl, a następnie kliknąć klawisz: Enter. Po załadowaniu się strony z oknem logowania należy wp... Edycja strony za pomocą Elementora Elementor to narzędzie, z pomocą którego szybko można dostosować stronę internetową do swoich potrzeb. To nie tylko narzędzie do tworzenia szablonów, ale także wprowadzania elementów dynamicznych w e... Jak zarządzać mediami? Po zalogowaniu do panelu strony w zakładce Media -> Biblioteka możemy sprawdzić jakie pliki znajdują się w bazie naszej strony. Z tego poziomu możemy również dodać nowy plik, nadać mu alternatywną ... Hosting login Jeśli nie pamiętasz nazwy loginu do swojego konta hostingowego, to po zalogowaniu do Panel klienta na stronie https://aldstudio.pl/login, znajdziesz go w pozycji Usługi -> Hosting klikając na ikon...