WooCommerce - powiadomienie sklepie

Powiadomienie w sklepie umożliwia wprowadzenie wiadomości, która będzie się wyświetlała wszystkim osobą odwiedzającym sklep. Wiadomość może być:

  • Informacyjna — notatka informująca klientów o opóźnieniach w wysyłce spowodowanych np. brakiem towaru, zawiadomienie o urlopie itp.
  • Promocyjna — notatka informująca o świątecznej ofercie, przecenionych produktach lub np. informacja o bezpłatnej wysyłce.

1. Z poziomu panelu strony należy kliknąć w Wygląd  > Dostosuj.

https://aldstudio.pl/wsparcie/img_knowledgebase/wiadomosc_w_sklepie_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. W menu należy wybrać Dostosuj > WooCommerce.

https://aldstudio.pl/wsparcie/img_knowledgebase/wiadomosc_w_sklepie_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Aby pokazać klientom powiadomienie w sklepie należy kliknąć Wygląd > Dostosuj  > WooCommerce  > Wiadomość w sklepie.

https://aldstudio.pl/wsparcie/img_knowledgebase/wiadomosc_w_sklepie_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Po wpisaniu odpowiedniej informacji tekstowej należy zaznaczyć opcję Włącz wiadomość w sklepie, następnie Koło Zębate. W nowym oknie należy ustawić Harmonogram gdzie powinno się zaplanować datę oraz godzinę, kiedy wiadomość ma zostać opublikowana.

https://aldstudio.pl/wsparcie/img_knowledgebase/wiadomosc_w_sklepie_4

 

 

 

 

 

 

 



*Aby wyłączyć powiadomienie należy odznaczyć pole Włącz wiadomość w sklepie.

Szczegóły artykułu

Identyfikator artykułu:
14
Wyświetleń:
193

Zależne artykuły