WooCommerce - powiadomienie sklepie
Powiadomienie w sklepie umożliwia wprowadzenie wiadomości, która będzie się wyświetlała wszystkim osobą odwiedzającym sklep. Wiadomość może być:
- Informacyjna — notatka informująca klientów o opóźnieniach w wysyłce spowodowanych np. brakiem towaru, zawiadomienie o urlopie itp.
- Promocyjna — notatka informująca o świątecznej ofercie, przecenionych produktach lub np. informacja o bezpłatnej wysyłce.
1. Z poziomu panelu strony należy kliknąć w Wygląd > Dostosuj.
2. W menu należy wybrać Dostosuj > WooCommerce.
3. Aby pokazać klientom powiadomienie w sklepie należy kliknąć Wygląd > Dostosuj > WooCommerce > Wiadomość w sklepie.
4. Po wpisaniu odpowiedniej informacji tekstowej należy zaznaczyć opcję Włącz wiadomość w sklepie, następnie Koło Zębate. W nowym oknie należy ustawić Harmonogram gdzie powinno się zaplanować datę oraz godzinę, kiedy wiadomość ma zostać opublikowana.
*Aby wyłączyć powiadomienie należy odznaczyć pole Włącz wiadomość w sklepie.