Wykonujemy projekty sklepów internetowych opartych o WordPress + WooCommerce. Każdy sklep internetowy wyposażony jest w technologię dokonywania szybkich przelewów takich jak PayPal czy PayU.

Zapewniamy starannie przemyślany koncept wyglądu sklepu internetowego, który będzie przejrzysty, a zarazem funkcjonalny. Przełoży się to na większe zainteresowanie ze strony przyszłych klientów. Potrzeby naszych klientów bez wątpienia traktujemy priorytetowo i z uwagą wsłuchujemy się w ich oczekiwania, dlatego też każdy projekt staramy się maksymalnie dostosować do oczekiwań i potrzeb danej branży. Ponadto zawsze chętnie doradzimy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Twojej działalności e-commerce, zarówno funkcjonalne jak i estetyczne.

+
Zaufanych klientów
+ 0
Wdrożonych projektów
+ 0
Lata doświadczenia

Potrzebujesz funkcjonalny i estetyczny sklep internetowy?

Sklepy Internetowe

BASIC

onepage sprzedażowy

STANDARD

do 7 podstron

PREMIUM

indywidualnie

BASIC

STANDARD

PREMIUM

Darmowa domena (.pl) przez pierwszy rok
Ilość zakładek
onepage z funkcją sprzedaży
do 7 podstron (zakładek)
indywidualnie uzgodniona
Indywidualny projekt graficzny
Responsywna witryna
Konfiguracja systemu zarządzania treścią CMS
Uruchomienie sklepu na serwerze
Instrukcja wideo z obsługi strony i sklepu
Mapka lokalizacyjna
Formularz kontaktowy
Wyszukiwarka produktów
Najniższa cena z 30 dni (Omnibus)
Chat online (np. messenger/instagram)
System filtrowania produktów
Szybkie przelewy (Przelewy24, PayU itp.)
Opinie z Facebook/Google
Podpięcie odnośników do Social Mediów
Blog
Newsletter

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Dodatkowe opcje / integracje

Dodatkowe wersje językowe

System wielu walut

Feed produktowy

Integracja z Allegro

Integracja Baselinker

Integracja DPD

Integracja UPS

Integracja Inpost

Integracja Furgonetka

Integracja Fakturownia

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Informacje praktyczne

Czym jest WordPress?

WordPress dzięki wtyczce WooCommerce jest najpopularniejszym rozwiązaniem eCommerce na świecie. Ze swoją elastycznością i dostępem do setek darmowych i płatnych rozszerzeń. WooCommerce zasila teraz 30% wszystkich sklepów internetowych — więcej niż jakiekolwiek inne platformy. To również ważny gracz na polskim rynku.

Czym jest WooCommerce?

WooCommmerce to jedno z tysięcy rozszerzeń (tzw. wtyczek) do WordPressa. Głównym zadaniem jest przekształcenie naszej strony w działający sklep internetowy. Wtyczka dostępna jest w polskiej wersji językowej, a sam mechanizm jej działania i obsługa są dość proste. Możemy wprowadzać produkty, definiować ich parametry (opisy, zdjęcia, cena, stan magazynowy). Osoby przeglądające naszą stronę zyskają funkcjonalność koszyka – będą mogły zamówić oferowany przez nas asortyment szybko i wygodnie.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

pl_PLPolski

Elastyczna Lista Życzeń

Pozwala klientom Twojego sklepu tworzyć listy ulubionych produktów i uzyskaj dostęp do analizy produktów dodawanych na listy.

  • Analiza danych
  • Tworzenie e-maili promocyjnych
  • Zarządzanie listami

Fakturownia

Dzięki integracji Fakturownia WooCommerce masz możliwość wystawiania faktur VAT i paragonów do zamówień WooCommerce oraz dwustronną synchronizację stanów magazynowych

  • Możliwość wystawiania faktury VAT, paragonu i rachunku
  • Najważniejsze informacje o fakturach dostępne na liście zamówień i w edycji
  • Dwustronna synchronizacja stanów magazynowych
  • Zarządzanie listami

Konfiguracja metod wysyłki

Integracja pozwala na dowolną konfigurację dostępnych metod wysyłki. Wyświetlaj lub ukrywaj metody wysyłki w zależności od samodzielne ustalonych warunków. Między innymi:

  • Możliwość stworzenia warunku w opartego o ID produktów, tagu lub kategorii.
  • Możliwość stworzenia warunku w opartego o dni tygodnia i godziny.
  • Możliwość stworzenia warunku w opartego wartość koszyka, jego wagę lub lokalizację wysyłki.

Integracja z Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to przede wszystkim wygoda. Nadawaj przesyłki i pozwól swoim klientom odbierać je w dogodnym dla nich miejscu i czasie.

  • Wybieranie punktu odbioru z automatycznie aktualizowanej listy lub bezpośrednio na mapie
  • Możliwość wyłączenia wysyłki do paczkomatu dla wybranych produktów oraz integracja z Managerem Paczek
  • Wybór rozmiaru i sposobu nadania paczki dla każdego zamówienia lub zdefiniowanie ustawień domyślnych
  • Proponowanie najbliższych paczkomatów dla wprowadzonego przez kupującego adresu
  • Możliwość wysyłki za pobraniem i ubezpieczenia przesyłki

UPS- Etykiety nadawcze i śledzenie przesyłek

Integracja UPS pozwala na:

  • Generowanie etykiet nadawczych do druku i pobieranie szczegółowych informacji o przesyłce.
  • Monitorowanie przesyłek i wysyłanie linków śledzenia do swoich klientów.
  • Możliwość stworzenia przesyłki UPS do wszystkich zamówień w Twoim sklepie, także do archiwalnych.

Elastyczne Zwroty i Reklamacje

Elastyczne Zwroty i Reklamacje pozwalają na sprawne zarządzanie komunikacją dotyczącą zwrotów i reklamacji zamówień dzięki tym funkcjonalnościom.

  • Opcja zwrotu dla wybranych metod płatności
  • Opcja zwrotu dla wybranych produktów
  • Opcja częściowego zwrotu
  • Historia zwrotu w notatkach zamówienia
  • Dedykowane maile dla statusów zwrotu
  • Opcja anulowania żądania zwrotu przez klienta

Porzucone koszyki

Implementacja funkcji porzuconych koszyków umożliwia:

  • Odzyskanie klienta, który nie sfinalizował zakupu
  • Mailing do klientów z przypomnieniem o zakupach
  • Analizę ilości porzucanych koszyków w sklepie

DPD - Etykiety nadawcze i śledzenie przesyłek

Integracja z DPD pozwala na:

  • Wygodne zarządzanie przesyłkami
  • Generowanie etykiet nadawczych do druku
  • Automatyczne nadawanie i realizację zamówień

Logowanie za pomocą kont społeczniościowych

Logowanie do sklepu za pomocą konta Google lub facebook pozwala klientowi na szybkie dokonanie zakupów.